Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
onderwijsvernieuwing --- competenties --- assessments (onderwijs) --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- 378<47+497.2> --- 371.2 --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- EVC --- EVK --- hoger onderwijs --- onderwijs --- schoolorganisatie --- 489.4 --- assessment --- didactiek --- 450.7 --- Competentiegericht onderwijs --- EVC (elders verworven competenties) --- EVC Eerder verworven competenties --- Hoger onderwijs --- competentiegericht onderwijs --- flexibilisering --- groepsdiscussie --- kwaliteitszorg --- lerarenopleiding --- overall-toets --- portfolio's --- procedures --- sociaal agogisch werk --- verpleegkunde --- 489 --- EVC (Eerder Verworven Competenties) --- Competenties --- Onderwijs --- 378.2 --- 489.5 --- Assessment --- Competenties; onderwijs --- Hoger onderwijs; Vlaanderen --- S20090541.JPG --- 371.2 Schoolorganisatie --- Schoolorganisatie --- 378<47+497.2> Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--?<47+497.2> --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--?<47+497.2> --- Pedagogie --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- Opleiding en bijscholing --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Hoger onderwijs; algemeen --- 378 --- Eerder verworven kwalificaties --- Kwaliteitszorg --- Elders verworven competenties --- Competentie
Choose an application
Sinds de verschijning van de eerste druk van Toetsen in het hoger onderwijs in 2002 is er veel veranderd op toetsgebied. Door nieuwe doelen, eisen en onderwijsvormen in het hoger onderwijs moeten opleidingen nog meer aandacht besteden aan de wijze waarop studenten worden getoetst. Toetsen in het hoger onderwijs gaat in op alle actuele ontwikkelingen. In deze tweede herziene druk komen daarom niet alleen de gebruikelijke toetsen met de computer, overalltoetsen, toetsen met portfolio's en voortgangstoetsen aan de orde. Omdat scholieren steeds meer gebruikmaken van bronnen op internet, is er bijvoorbeeld een hoofdstuk toegevoegd over het opsporen van plagiaat. Daarnaast zijn er hoofdstukken toegevoegd over de EVC-procedure (Erkenning Verworven Competentie) en over de gevolgen van het toenemende aanbod van vraaggestuurd en competentiegericht onderwijs. Tot slot is de literatuur aan het einde van elk hoofdstuk geüpdatet en uitgebreid. Dit inspirerende boek geeft docenten antwoord op alle vragen die te maken hebben met de kwaliteitscriteria, de beoordeling, de wijze van nakijken en de zak/slaaggrens van toetsen. Door de praktische hulpmiddelen als antwoordmodellen, specificatietabellen en checklists is Toetsen in het hoger onderwijs onmisbaar voor de lespraktijk van docenten in het hbo.
Didactic evaluation --- multiple-choice vragen --- vragen stellen --- evaluatie (onderwijs) --- Higher education --- Evaluatietechnieken ; hoger onderwijs --- Competenties ; hoger onderwijs --- Toetsen (onderwijs) --- 489.54 --- Evaluatie --- Hoger onderwijs --- Toetsen --- Examens --- 371.26 --- 378.012 --- Evaluation de la formation Training evaluation --- Examens Examens --- Tests Tests --- EVC (elders verworven competenties) --- competenties --- computers --- didactiek --- evaluatie --- hoger onderwijs --- overall-toets --- plagiaat --- portfolio's --- stage --- toetsen --- Evaluatie van leerlingen (klassenraad, schoolrapport, toetsen) --- 450.6 ) toetsen --- 489.59 --- hoger onderwijs : evaluatie (ler) --- toetsbeleid --- toetsen: hoger onderwijs --- Assessment --- Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- Onderwijsresearch: hoger onderwijs. --- Examens (hoger onderwijs) --- Evaluatietechnieken --- 371.26 Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- Didactische evaluatie --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- departement Gezondheidszorg 08 --- toetsconstructie --- portfolio --- competentiegericht onderwijs --- vraaggestuurd onderwijs --- Onderwijsresearch: hoger onderwijs
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|